3551950

از رازهایی که زندگی میلیونها نفر را تغییر داد، چه می‌دانید؟

تاریخ انتشار : 2023-04-25 22:34:23
Untitle3d-1

دست‌کم عده زیادی از مردم هستند که می‌خواهند زندگی خوبی داشته باشند. شاید تعریف خوب بودن زندگی برای هرکسی متفاوت باشد، اما معمولاً همگی شادی برخاسته از معنا را در آن جست‌وجو می‌کنند. چطور می‌شود که زندگی خود را تغییر دهیم و به آن چیزی که می‌خواهیم برسیم؟ مگر ما چند سال زنده هستیم؟ اگر ما بیشتر درباره رازهایی که زندگی میلیونها نفر را تغییر داد، بدانیم، شاید جهت حرکتمان را پیدا کنیم و در این مسیر بتوانیم خود را از ورطه یک زندگی پیچیده بیرون بکشیم.

رازهایی که زندگی میلیونها نفر را تغییر داد
ریسک‌پذیری اولین قدم برای رسیدن به موفقیت

 

رازهای موفقیت را کجا پیدا کنیم؟

چرا باید موفقیت در پس رازهای نگفته پنهان شده باشد؟ شاید به این خاطر است که می‌بینیم یا تصور می‌کنیم، افراد زیادی نیستند که به موفقیت رسیده‌اند. به همین دلیل، شاید این رازها جایی پنهان شده باشند و باید آن را پیدا کنیم تا در این زندگی کوتاهی که داریم، به موفقیت برسیم و شادی اصیل را تجربه کنیم. شاید بهتر باشد، نگاهی دوباره به جایگاه خودمان بیندازیم و معیارهایمان را برای اندازه‌گیری موفقیت ارزیابی کنیم. چقدر کمال‌گرایی یا باورهای غلط روی تصور ما از افراد موفق سایه انداخته است؟

شاید اولین قدم در مسیر کشف رازهایی که زندگی میلیونها نفر را تغییر داد، این باشد که چشمانمان را ببیندیم و ببینیم ندای درونی ما چه می‌گوید. ما این رازها را درون خودمان پیدا خواهیم کرد، تنها باید خود ارزیابی را شروع کنیم و برای قدم برداشتن قدرتمند باشیم. در ادامه به چند راز موفقیت اشاره می‌کنیم که افراد موفق از آن پیروی می‌کنند.

بسیاری از افراد موفق رازهای موفقیت خود را در کتاب هایشان در دسترس قرار داده اند یکی از  موفقترین افراد افای برایان تریسی میباشد که کتاب پیش به سوی ثروت را که منتشر کرده است. شما میتوانید از طریق  لینک زیر کتاب صوتی ان را تهیه نمایید

کتاب صوتی پیش به سوی ثروت اثر برایان تریسی

ریسک‌پذیری و برداشتن قدم اول

یکی از رازهایی که زندگی میلیونها نفر را تغییر داد، پیدا کردن قدرت ریسک‌پذیری است. بسیاری از مردم هستند که ایده‌های خوبی دارند، اما از ترس شکست یا قضاوت دیگران قدم از قدم برنمی‌دارند. آن‌ها ساعت‌ها و روزها به اهداف خود می‌اندیشند، اما برای تحقق آن دست ‌به ‌کار نمی‌شوند. احتمالاً این جمله را شنیده باشید که می‌گوید، مردم از نکرده‌های خود بیشتر پشیمان هستند تا کارهایی که انجام داده‌اند.

مطمئناً شما باید قدم اول را بردارید و خود را وارد بازی کنید تا با مشکلات آن آشنا شوید. کنار خط ایستادن چیزی به شما نخواهد داد. حتی اگر یک درصد شانس موفقیت داشته باشید، ایستادن و حرکت نکردن آن را را از بین خواهد برد. پس از خطر کردن نترسید، قطعاً شرط اول برای موفقیت، حرکت کردن است.

رازهایی که زندگی میلیونها نفر را تغییر داد
موفقیت در زندگی با پشتکار

خودباوری را فراموش نکنید

از جمله رازهایی که زندگی میلیونها نفر را تغییر داد، داشتن اعتماد به نفس است. اعتماد به ‌نفس از خوددوستی می‌آید و برای دوست داشتن خود باید خودتان را بشناسید، به علایقتان اهمیت بدهید و حقوقتان را بشناسید. نگذارید دیگران آن‌ها را به ‌راحتی زیر پا بگذارند یا این احساس را به شما بدهند که علایقتان بی‌مورد است.

با شناخت بیشتر خودتان می‌توانید به خودباوری برسید و افکارتان را پر و بال دهید تا رفته‌رفته پیشرفت کنید. با این ‌حال، باید به دو نکته نیز اشاره کرد. اولین نکته این است که شاید واقعاً افکار شما مشکلات جدی داشته باشند. پس اگر انسان‌های دلسوزی در زندگی می‌شناسید که برای پیشرفت ارزش قائل‌ هستند، بهتر است از آن‌ها کمک بگیرید. فراموش نکنید که از انسان‌های ضعیف نباید راهنمایی بگیرید؛ چون ممکن است شما را از ادامه مسیر دلسرد کنند.

نکته بعدی این است که باید افکار خود را ارزیابی کنید و دید منتقدانه به خود داشته باشید. افکارتان را از جهات مختلف بررسی کنید تا پخته شوند. شاید برخی از افکار ارزش دنبال‌ کردن نداشته باشند. این مرحله است که آن‌ها را فیلتر می‌کند و بهترین را بیرون می‌کشد. افراط در این کار نیز آزاردهنده است. درگیر وسواس فکری شدن شما را از قدم برداشتن دور می‌کند. پس حواستان را جمع کنید تا درگیر انفعال نشوید.

رازهایی که زندگی میلیونها نفر را تغییر داد
رازهایی که برای موفقیت باید بدانید

 

معیارهای خودتان را داشته باشید

جامعه، خانواده و افراد زیادی هستند که معیارهای آن‌ها را به عاریت گرفته‌اید و سعی دارید که آن‌ها را بدون کم‌ و کاست اجرا کنید. این معیارها ممکن است سبب خودسانسوری شما شوند و تنها انفعال را به زندگی شما تزریق کنند. ترس از اینکه دیگران چه می‌گویند، شما را از یافتن رازهایی که زندگی میلیونها نفر را تغییر داد، محروم می‌کند. به همین دلیل، باید معیارها و چارچوب مخصوص به خود را آماده کنید و فقط به خود جواب پس بدهید.

با این ‌حال، باید توجه کنید که همه ما تا حدی درگیر جبر هستیم و باید به برخی اصول پایبند باشیم. این سیاست شماست که تا چه حد می‌خواهید پیش بروید و چه چیزی را قربانی می‌کنید. فراموش نکنید که شرط اول ریسک‌پذیری است، پس بدون ترس قدم بردارید و بگذارید تفکر منطقی در کنار احساسات شما قدم بردارد تا پیروزی قطعی باشد. اگر برای خود معیار تعیین کنید، می‌توانید در هر جای مسیر که هستید، خود را ارزیابی کرده و براساس دور یا نزدیک بودن به آن‌ها، جهت خود را تنظیم کنید.

رازهایی که زندگی میلیونها نفر را تغییر داد
خودباوری برای رسیدن به اهداف در زندگی

برخلاف معمول فکر کنید

یکی از نکات مهمی که در زندگی افراد موفق وجود دارد، این است که سعی می‌کنند ذهنشان درگیر سوگیری نشود. مغز آن‌ها منعطف است و می‌توانند خلاف جریان فکر کنند. آن‌ها از این کار لذت می‌برند و همین توانایی است که به افراد موفق در پیداکردن رازهایی که زندگی میلیونها نفر را تغییر داد، کمک می‌کند.

سوگیری سبب می‌شود که همیشه به مسائل آن‌طور که به ما آموخته شده است، نگاه کنیم. این در حالی است که حل یک مسئله می‌تواند جنبه‌های بهتری داشته باشد و از دنبال کردن همین روش‌های بهینه‌تر است که ایده‌های خلاقانه بیرون می‌آید. پس تمرین کنید که مسائل را از جنبه‌های مختلف نگاه کنید و درگیر افکار قدیمی نشوید.

افراد موفق به چالش‌ها علاقه دارند. مسلماً خلاف روش معمول فکر کردن ساده نیست؛ چراکه احتمالاً شما در این مسیر تنها هستند و افراد زیادی نیستند که مثل شما فکر می‌کنند. پس باید قدرت حل مسئله را در خود تقویت کنید و در برخورد با چالش‌ها منعطف باشید. همین تلاش‌ها است که در نهایت، زندگی شما را تغییر می‌دهند و شما را به سمت چیزی که می‌خواهید، حرکت می‌دهند.

انعطاف پذیر باشید

همه ی افراد ثروتمند و موفق روز های سخت و شکست های زیادی را تجربه کرده اند ولی هیچ کدام تسلیم نشدند و از هر شکست یک تجربه بدست آوردند . باید بدانید که هیچ کس بدون سختی و شکست به پیروزی نمیرسد . بعد از هرشکست محکم روی پاهای خود بایستید و به راه خود ادامه دهید .

با هدف زندگی کنید

برای پیزوزی و موفقیت باید هدف داشته باشید . هر روز صبح که از خواب بیدار می شوید به یاد داشته باشید تا یکی یکی به اهداف خود فکر کنید، آنها را اولویت بندی کنید و برای رسیدن به آنها برنامه ریزی کنید تا از همان ابتدای روز احساس خوبی پیدا کنید . ریچارد برانسون می گوید؛ یک روز بدون قصد و هدف یک روز هدر رفته است. بدون هدف هیچ بهره وری وجود ندارد و در نتیجه هیچ موفقیتی حاصل نخواهد شد.

نتیجه‌گیری

برای پیدا کردن رازهایی که زندگی میلیونها نفر را تغییر داد، باید در قدم اول به درون خود نگاه کنید تا با علایقتان آشنا شوید، خود را بهتر بشناسید و در مرحله بعدی به خود و خواسته‌هایتان اهمیت بدهید. در مسیر رسیدن به موفقیت چالش‌های زیادی وجود دارند، اما نباید باعث شوند که از قدم برداشتن غافل بمانید. یکجا نشستن قطعاً به پیروزی منجر نمی‌شود، اما وارد بازی شدن و شکست ‌خوردن تجربه شما را بالا می‌برد. پس نگران نباشید و اولین قدم را با قدرت بردارید، تغییر در زندگی قطعاً رخ خواهد داد.

پکیج بهترن کتابهای منتخب جهان
پکیج هشت (8) عددی کتاب صوتی با 60 در صد تخفیف
-

100.000تومان

کتاب صوتی چهارراه پولسازی رابرت کیوساکی
کتاب صوتی چهارراه پولسازی
رابرت کیوساکی

20.000تومان

کتاب صوتی آیین دوست یابی
کتاب صوتی آیین دوست یابی | اثر دیل کارنگی
دیل کارنگی

21.000تومان

کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید
کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید اثر ناپلئون هیل
ناپلئون هیل

21.000تومان

کتاب صوتی علم ثروتمند شدن
کتاب صوتی علم ثروتمند شدن | نوشته والاس واتلز
والاس واتلز

16.000تومان

کتاب صوتی قهرمان درون
کتاب صوتی قهرمان درون، نویسنده راندا برن
راندا برن

18.000تومان

فهرست مطالب

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x