3551950

کتاب هایی که زندگی میلیونها نفر را تغییر داد

تاریخ انتشار : 2023-05-01 11:51:50
Untitled-3

در این مقاله کتاب‌هایی که زندگی میلیون‌ها نفر را تغییر داد را بررسی می¬کنیم. برخی از کتاب‌ها بیش از یک نوشته معمولی هستند. وقتی شما می‌شنوید که خواندن کتابی زندگی میلیون‌ها نفر را تغییر داده است، ترغیب می‌شوید که دست‌کم یک‌بار هم که شده آن را بخوانید که ببینید چه چیزی در آن کتاب هست که تا به این اندازه تکان‌دهنده است.

برخی از کتاب¬ها را باید چشید، برخی را بلعید، اما فقط تعداد کمی را باید جوید و به طور کامل هضم کرد. در ادامه ۱۴ کتاب را به شما معرفی می‌کنیم که چنین تأثیری در جوامع خود و در تمام دنیا داشته‌اند. با مطالعه مطلب کتاب‌هایی که زندگی میلیون‌ها نفر را تغییر داد همراه ما باشید!

کتاب‌هایی که زندگی میلیون‌ها نفر را تغییر داد
انسان در جستجوی معنا

۱- انسان در جستجوی معنا اثر ویکتور فرانکل

این کتاب سال‌ها پیش نوشته شده است. زمانی که بسیاری از یهودیان در اردوگاه کار اجباری نازی‌ها یا آشوویتس گیر افتاده بودند و شکنجه می‌شدند و با کارکردن روزانه برای ساعت‌های طولانی، انتظار مرگ خود را می‌کشیدند. این اتفاقی است که برای میلیون‌ها یهودی افتاد. واقعاً وحشتناک است! روایت ویکتور فرانکل از اردوگاه‌های کار اجباری واقعاً فوق بشری است. فلسفه و دیدگاه او نسبت به زندگی را برای همیشه باید گرامی داشت و آن را به همگان منتقل کرد. او در این کتاب به اهمیت جستجوی معنا در زندگی حتی در دشوارترین شرایط می پردازد. ذهن انسان به طور ناخودآگاه دست به تولید معنا بر اساس تجربه ها ، افکار شخصی خود و اتفاقاتی که در طول زندگی برایشان می افتد تعیین می گردد .

۲- هنر شفاف اندیشیدن اثر رولف دوبلی

ما در زندگی معمولاً تصمیم‌های زیادی می‌گیریم. چه تعداد از این تصمیم‌ها واقع‌بینانه هستند؟ اگر از دوبلی این را بپرسید، خیلی کم! این کتاب مجموعه‌ای عالی از خطاهای فکری است؛ از سوگیری‌های شناختی تا تحریف‌های اجتماعی! این در واقع یکی از کاربردی‌ترین کتاب‌ها درباره تصمیم‌گیری است. این کتاب به شما کمک می کند تا افکار خود را اصلاح کنید و با موقعیت های جدیدی در زندگی روبه رو شوید . با خواندن این کتاب فوق العاده می توانید به راحتی مسیر زندگی خود را تغییر دهید .

۳- تفکر سریع و آهسته اثر دانیل کانمن

بدون شک پس از خواندن این کتاب طرز فکر خود را از اساس تغییر خواهید داد! کانمن یک روان‌شناس شناختی در دهه ۶۰ است که خلاصه‌ای از مهم‌ترین یافته‌های خود را در این کتاب نوشته است. این کتاب بی‌شک یکی از مهم‌ترین‌های دهه اخیر است که خواندن آن کمک بسیاری به شما خواهد کرد. در این کتاب با دو سیستم تفکر سریع و آهسته آشنا می شوید.

کتاب‌هایی که زندگی میلیون‌ها نفر را تغییر داد
کتاب‌های پرفروش جهان

۴- غریزه اراده اثر کلی مک گونیگال

یکی دیگر از کتاب‌هایی که زندگی میلیون‌ها نفر را تغییر داد غریزه اراده گونیکال است. او در این کتاب به شیوه‌ای کاملاً ساده توضیح می‌دهد که چگونه اقدام کنید! در حقیقت راه‌های رسیدن به خود‌کنترلی را به شما آموزش می‌دهد که یکی از مهم‌ترین ترم‌های شخصیتی برای کسانی است که می‌خواهند در زندگی خود موفق شوند. در این کتاب نویسنده قدرت اراده و اهمیت آن را در زندگی به خوبی توصیف می کند .

۵- جریان توسط Mihaly Csikszentmihalyi

لذت بردن از کاری که می‌کنید یکی از مهم‌ترین توانایی‌ها است. این مسئله هم باعث می‌شود که بر کار‌تان تسلط بیشتری پیدا کنید و هم میزان رضایت شغلی را در شما بیشتر می‌کند. قرارگرفتن در یک جریان چیزی است که در واقع نحوه کار و تجربه زندگی شما را تغییر می‌دهد.

۶- داستان بدن انسان نوشته دانیل لیبرمن

آیا فکرش را می‌کردید که داستانی در مورد تکامل بشر بتواند زندگی شما را تغییر دهد؟ شما با خواندن این کتاب متوجه می‌شوید که بدن‌تان چگونه تکامل پیدا کرده است و این باعث می‌شود که آن را بهتر بشناسید. خواندن این کتاب باعث می‌شود حس بهتری به بدن خود پیدا کنید و قدر آن را بیشتر بدانید.

۷- اسپارک اثر جان راتی

این کتاب در خصوص ورزش روزانه است که شما را کاملاً به ورزش علاقه‌مند خواهد کرد. ورزش روزانه همان‌طور که می‌دانید، به‌اندازه نفس کشیدن مهم‌ است. کتاب جان راتی به شما انگیزه می‌دهد که ورزش روزانه را وارد زندگی روزانه خود کنید. تأثیر خواندن این کتاب بر بهره‌وری، اعتماد‌به‌نفس، سلامت، شادی و لذت کلی از زندگی تأثیر شگرفی خواهد گذاشت.

پرفروش‌ترین‌ها را از ما بخواهید!

۸- مرد نامرئی اثر رالف الیسون

از دیگر کتاب‌هایی که زندگی میلیون‌ها نفر را تغییر داد مرد نامرئی از الیسون است. این رمانی درباره یک مرد سیاه‌پوست و بی‌نام است که به‌صورت نامرئی زندگی می‌کند؛ چرا‌که تصورش این است که دیگران از دیدن من امتناع می‌کنند. کتاب واقعی است یا تخیلی؟ مهم نیست؛ زیرا موضوع را از دیدگاه یک نفر در مورد نژاد ترسیم می‌کند. این چیزی است که اهمیت دارد. این کتاب در سال ۱۹۵۲ منتشر شد اما پس از گذشت این‌همه سال هنوز هم تازگی خود را حفظ کرده است.

۹- تأثیر اثر رابرت بی سیالدینی

این کتاب کلاسیک علم متقاعدسازی را به شما می‌آموزد و مملو از تحقیقات و حکایت‌هایی است که نگاه شما به زندگی، روابط، تجارت و نیات افراد را تغییر می‌دهد.

۱۰ – سکوت اثر سوزان کین

بیشتر افراد درون‌گرا حتی نمی‌دانند که درون‌گرا هستند. سکوت کتابی در مورد شناخت خود است و همین مهارت ساده می‌تواند نتیجه زندگی شما را تغییر دهد. پس از خواندن این کتاب به این نتیجه می‌رسید: سعی نکنید چیزی باشید که نیستید!

۱۱ – وقتی صحبت نمی‌کنم، می‌دانی که من مرده‌ام اثر جری واینتراب

واینتراب یکی از اسطوره‌های هالیوود است. او کسی است که بسیار متفاوت‌تر از سایرین به صنعت خود نگاه می‌کند. خواندن این کتاب به شما انگیزه می‌دهد تا عملی‌تر، سخت‌گیرتر و متقاعدکننده‌تر باشید! مطمئن باشید با خواندن این کتاب یکی از سرگرم‌کننده‌ترین داستان‌های زندگی‌تان را خوانده‌اید.

بهترین کتاب‌های جهان در یک نگاه

 

۱۲ قدرت عادت نوشته چارلز داهیگ

از دیگر کتاب‌هایی که زندگی میلیون‌ها نفر را تغییر داد قدرت عادت نوشته چارلز داهیگ است. ایجاد عادات جدید یک مهارت عملی است که بلافاصله بر کیفیت زندگی شما تأثیر می‌گذارد. می‌خواهید وزن کم کنید؟ بهره‌وری بیشتری داشته باشید؟ به طور منظم تمرین کنید؟ یک موضوع کاملاً واضح است: بدون عادت، ازبین‌بردن آن چیزها بسیار دشوار خواهد بود!

۱۳ مراسم روزانه توسط میسون کری

این بینشی منحصر‌به‌فرد از عادات و آیین‌های مشهورترین چهره‌های جهان است. با خواندن این کتاب از این موضوع تعجب خواهید کرد که زندگی آن¬ها چقدر ساده بوده است.

۱۴ رسیدن به بله توسط راجر فیشر

بیشتر مردم از مذاکره می‌ترسند. این یک احساس کاملاً ناعادلانه است. در واقع مذاکره لذت‌بخش است و شما باید این کار را بیشتر انجام دهید. چه کسی نمی‌خواهد کمتر پرداخت کند و بیشتر درآمد داشته باشد؟ خواندن این کتاب به شما کمک می‌کند به چنین مهارت بسیار مهمی دست یابید!

کلام آخر

خواندن کتاب‌هایی که زندگی میلیون‌ها نفر را تغییر داد باعث می‌شود زندگی شما فقط با خواندن یک کتاب تغییر کند! آیا راه کم‌هزینه‌تری سراغ دارید؟ در بسیاری از مواقع شما ممکن است برای پی‌بردن به یک سری تجربیات، هزینه‌های سنگینی بدهید که در مقابل پولی که می‌خواهید برای خرید یک کتاب بپردازید، واقعاً گزاف هستند. پس چه‌بهتر که با خواندن کتاب‌های مفید درک خود را از وقایع بالا‌تر ببرید و از نیاز به تجربه اتفاقات سخت بکاهید!

پکیج بهترن کتابهای منتخب جهان
پکیج هشت (8) عددی کتاب صوتی با 60 در صد تخفیف
-

100.000تومان

کتاب صوتی چهارراه پولسازی رابرت کیوساکی
کتاب صوتی چهارراه پولسازی
رابرت کیوساکی

20.000تومان

کتاب صوتی آیین دوست یابی
کتاب صوتی آیین دوست یابی | اثر دیل کارنگی
دیل کارنگی

21.000تومان

کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید
کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید اثر ناپلئون هیل
ناپلئون هیل

21.000تومان

کتاب صوتی علم ثروتمند شدن
کتاب صوتی علم ثروتمند شدن | نوشته والاس واتلز
والاس واتلز

16.000تومان

کتاب صوتی قهرمان درون
کتاب صوتی قهرمان درون، نویسنده راندا برن
راندا برن

18.000تومان

فهرست مطالب

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x