3551950

کتاب صوتی خوشبختی را بخوانید و بشنوید

تاریخ انتشار : 2023-03-25 11:01:53
Untitled-21

حتماً شما هم علاقه دارید که کتاب بخوانید و اطلاعات خود را در هر حوزه‌ای به‌روز کنید؛ اما همه می‌دانیم که پیدا کردن کمی وقت در میان روزمرگی‌هایمان کار سختی است. این خلأ زمانی بیشتر احساس می‌شود که در میان اوقات روز به کمی انرژی مثبت و احساس خوشبختی نیاز داشته باشیم. اگر می‌توانید بخشی از وقت خود را به گوش دادن به کتاب صوتی اختصاص دهید یا به این کتاب‌ها علاقه‌مند هستید، کتاب صوتی خوشبختی انتخاب درستی است. با گوش دادن به این کتاب هم می‌توانید دید خود را نسبت به زندگی تغییر دهید و هم وقت خود را با کتاب پر کنید.

مباحث روان‌شناسی همیشه برای کسانی که به دنبال زندگی بهتر هستند، شیرین است و اگر این مباحث توسط یکی از روان‌شناسان به نام مانند دکتر هلاکویی نوشته شده باشد، می‌تواند بیشتر از همیشه به نفع شما باشد. با ما همراه باشید تا راجع به کتاب و نویسنده آن بیشتر بدانید و با سایت آرزو مارکت نیز بیشتر آشنا شوید. این سایت به طور آنلاین قابلیت عرضه انواع کتاب‌های روان‌شناسی موفقیت، رازهای رسیدن به خواسته ها و آرزوها و انگیزشی را در قالب صوتی با صدای گویندگان حرفه ای و تاثیر گذار برای متقاضیان عزیز فراهم کرده است تا در روزهای سخت زندگی انرژی خود را حفظ کنند و پر قدرت به مسیر خود ادامه دهند.

کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید اثر ناپلئون هیل

کتاب صوتی آیین دوست یابی اثر دیل کارنگی

کتاب صوتی چهارراه پولسازی اثر رابرت کیوساکی

کتاب صوتی پیش بسوی ثروت اثر بریان تریسی

کتاب صوتی پندار اثر ریچارد باخ

کتاب صوتی راهنمای درون اثر استرهیکس

کتاب صوتی راز ثروت اثر والاس واتلز

کتاب صوتی در آغوش نور اثر بتی جی ایدی

کتاب قانون جذب ثروت اثر استر هیکس

کتاب صوتی روانشناسی فروش اثر برایان تریسی

کتاب صوتی معجزه شکر گزاری اثر خانم راندا برن

کتاب صوتی کشف توانایی فردی اثر جیم ران

کتاب صوتی قهرمان درون اثر راندا برن

دوره آرزوی تو دستور توست از کوین ترادو 

کتاب صوتی نگران نباشید پول در بیاورید اثر ریچارد کارلسون

کتاب صوتی موفقیت نامحدود اثر انتنی رابینز

در باره کتاب های صوتی از دیدگاه استاد عباسمنش

دکتر فرهنگ هلاکویی کیست

 

دکتر هلاکویی کیست؟

دکتر هلاکویی که خالق کتاب صوتی خوشبختی بوده، یکی از متخصصان به نام و مشهور در زمینه سلامت روان است که اغلب افراد با او آشنایی دارند یا حداقل نام او را شنیده‌اند. او که از اهالی شهر شیراز است، نه‌ تنها در رشته‌های زیادی مانند روان‌شناسی، اقتصاد و مشاوره ازدواج دارای تحصیلات دانشگاهی است؛ بلکه حرف‌های زیادی هم برای گفتن دارد.

اگر شما هم مشتاق هستید با او در ارتباط باشید و از کمک او بهره‌مند شوید، باید بدانید که اگرچه او ساکن آمریکا است؛ اما با کتاب‌های صوتی خود شما را تنها نمی‌گذارد. فرهنگ هلاکویی که سال ۱۳۲۳ پا به دنیا گذاشت، یکی از متخصصانی است که در بورلی هیلز مرکز بهزیستی را تأسیس و مدیریت کرد و در سال‌های ۱۹۸۰ و ۸۱ توانست یکی از ایرانیان عضو انجمن روحانی سنتا مونیکا باشد.

در این بین، او نه ‌تنها کتاب‌های صوتی و سمینارهای زیادی را در ایران اجرا کرده است؛ بلکه از سال ۲۰۰۰ نیز در برنامه رازها و نیازها سخنرانی کرده و سعی کرده است تا دانش خود را از هرکجا که می‌تواند، به هم وطنان خود عرضه کند و پاسخگوی مشکلات ایرانیان باشد. او روان‌شناس، روان‌درمانگر، اقتصاددان و جامعه‌شناسی است که وجه تمایزش فقط دانش و اطلاعات گسترده در حوزه‌های مختلف نیست؛ بلکه سبک و لحن ویژه‌ او است که توانسته افراد بسیاری را به سمت خود جذب کند.

 

آثار مختلف دکتر هلاکویی کدام‌اند؟

 

آثار مختلف دکتر هلاکویی را برشمارید

همان ‌طور که متوجه شدید، دکتر هلاکویی در این سال‌ها بیکار نبوده است و در رادیو یا سمینارهایی که داشته، به مشاوره و درمان افرادی کمک کرده است که دچار مشکلات متعدد بوده‌اند؛ و در کنار آن، توانسته است کتاب‌های زیادی را به ایرانیان عرضه کند تا بتوانند از علم و اطلاعات او نهایت بهره را ببرند. کتب او در زمینه‌های متعدد روان‌شناسی ، ازدواج، خانواده و مواردی از این‌ دست در اختیار عموم قرار گرفته است.

او در زمینه ازدواج کتاب‌هایی مانند ازدواج و طلاق، ازدواج و خانواده موفق، پنجاه باید و نباید زندگی زناشویی را نوشته است. کتاب‌های دکتر هلاکویی در زمینه فرزند پروری شامل اصول پدر و مادری، خانواده تک سرپرست و در زمینه مشکلات روانی شخصی شامل اعتماد به ‌نفس، ترس، اضطراب و وحشت، خشم و عصبانیت، افسردگی، شخصیت ناسالم، تیپ‌های شخصیت ناسالم و مواردی از این ‌دست هستند. کتاب‌های صوتی و شنیداری بسیاری نیز از او وجود دارند که کتاب صوتی خوشبختی یکی از آن‌ها است.

کتاب صوتی خوشبختی از دکتر هلاکویی

 

کتاب صوتی خوشبختی را بشنوید

همان ‌طور که پیش ‌از این نیز ذکر کردیم، دکتر فرهنگ هلاکویی یکی از مجرب‌ترین روان‌شناسانی بوده که تلاش کرده است به هر شیوه‌ای که می‌تواند به هم‌وطنان خود کمک کند. برگزاری سمینار‌های مختلف در زمینه موضوعات مرتبط با روان شناسی نیز از عمده فعالیت‌های او محسوب می‌شود. بسیاری از سمینارهای او به ‌صورت کتاب‌های صوتی در اختیار علاقه‌مندانی قرار گرفته است که تمایل دارند در این جلسات شرکت کنند؛ اما به هر دلیلی برایشان مقدور نیست.

کتاب صوتی خوشبختی یکی از عمده کتب شنیداری است که می‌توانید آن را در هر حالت و جایگاهی گوش کنید و از مباحث مطرح شده در آن نهایت استفاده را ببرید. این کتاب مربوط به ۵ ساعت سمیناری است که دکتر هلاکویی در زمینه خوشبختی برگزار کرده و به بررسی این موضوع از زوایای مختلف پرداخته است.

 

کتاب صوتی خوشبختی
خوشبختی از دید دکتر هلاکویی

 

دکتر هلاکویی از خوشبختی چه می‌گوید؟

آنچه دکتر فرهنگ هلاکویی در کتاب صوتی خوشبختی به آن اشاره می‌کند، دیدگاه خود فرد است. در واقع، به عقیده او خوشبختی ترکیبی از سلامت روانی فرد و موفقیت‌هایی است که او به دست می‌آورد. اولین موضوعی که می‌تواند به‌ عنوان خوشبختی تعریف شود، دیدگاهی است که فرد دارد؛ اما در ادامه توضیح می‌دهد که سلامت روانی به فرد کمک می‌کند تا بتواند به بهترین شکل مفهوم خوشبختی را درک کند. در نتیجه، فردی را می‌توان خوشبخت نامید که شرط اول را که همان سلامت روان است، دارا باشد.

البته از منظر دکتر هلاکویی این تنها عامل نیست، بلکه عوامل و فاکتورهای زیادی در این راه وجود دارند. آرامش در کنار مواردی مانند شادی، تلاش و احساس رضایت نیز می‌توانند به شما کمک کنند تا احساس خوشبختی کنید. آنچه دکتر هلاکویی در این ۵ ساعت برای مخاطبان خود توضیح می‌دهد، این است که با توجه ‌به درونی بودن این حس، هر فرد خود باید به این موفقیت دست پیدا کند تا بتواند خود را خوشبخت بداند.

 

کتاب صوتی خوشبختی
همه چیز به خودتان بستگی دارد

 

کتاب صوتی خوشبختی از چه مواردی تشکیل شده است؟

آنچه دکتر هلاکویی طی سمینار خود برای مخاطبان برشمرده است و در کتاب صوتی خوشبختی آمده، به بخش‌های مختلفی تقسیم‌ می‌شود که هر کدام را می‌توان در قالب یک ‌فصل بیان کرد. اگر شما هم جزء کسانی هستید که تمایل دارید تغییری در دیدگاه خود در زمینه خوشبختی ایجاد کنید، به شما توصیه می‌کنیم این کتاب را گوش کنید؛ اما این کتاب چه مواردی را در بر می‌گیرد؟

در بخش اول که نگاهی کلی به موضوع خوشبختی دارد، افراد خوشبخت را کسانی می‌داند که قادر هستند ذهن خود را کنترل کنند. به عقیده او اگر رنجی می‌کشید که نمی‌تواند شما را بکشد، می‌توان از آن مانند گنجی استفاده کرد تا به خوشبختی رسید. او در فصل دوم نیز خوشبختی را بررسی می‌کند و عقیده دارد که شما ممکن است از افرادی باشید که نگاه دیگران به شما برایتان مهم‌تر از این است که خودتان احساس خوشبختی کنید.
دکتر هلاکویی پس از بررسی این موارد به ‌سلامت فیزیکی و روانی می‌پردازد و آن را در ارتباط با خوشبختی و احساس آن بررسی می‌کند. عشق و خوشبختی و ویژگی‌های افراد خوشبخت نیز موضوعات دیگری هستند که مورد بحث قرار می‌گیرند.

آرزوی خود را از کجا می‌خرید؟

اگر شما هم به دنبال این هستید که بتوانید اطلاعات خود را در زمینه روان‌شناسی افزایش دهید یا به کمک محصولات مرتبط با این حوزه سطح کیفی زندگی خود را بالا ببرید، کجا می‌روید؟ آشنایی با محلی که بتواند همه نیاز شما را به یک باره در این زمینه برطرف کند، می‌تواند بسیار جذاب باشد. ما به شما سایت آرزو مارکت را پیشنهاد می‌کنیم. با یک ‌بار مراجعه به این سایت شما نیز از طرفداران آن خواهید شد.

 

کتاب صوتی خوشبختی
خوشبختی بسته به دیدگاه شما است

 

کلام پایانی

نشستن پای سخنان متخصصان در هر حوزه‌ای می‌تواند جذاب باشد و به دانش شما بیفزاید. متخصصان علم روان‌شناسی نه ‌تنها به شما اطلاعات مفیدی ارائه می‌کنند، بلکه مسیر درست را برای داشتن زندگی بهتر پیش پای شما می‌گذارند. دکتر فرهنگ هلاکویی یکی از روان‌شناسان به نام در حوزه مشاوره خانواده است که اغلب ایرانیان یا او را می‌شناسند یا ساعت‌ها به سمینارها و سخنرانی‌های او گوش داده‌اند.

کتاب صوتی خوشبختی مجموعه‌ای از ۵ ساعت سمینار او است و به این مقوله از جنبه‌ها و زوایای مختلفی می‌پردازد. شهرت، ثروت، محبوبیت و حتی صفات فردی در کنار نگرش فرد از خود می‌تواند در او حس خوشبختی را ایجاد کند. این کتاب را بشنوید و ببینید که آیا شما هم خوشبخت هستید؟

پکیج بهترن کتابهای منتخب جهان
پکیج هشت (8) عددی کتاب صوتی با 60 در صد تخفیف
-

100.000تومان

کتاب صوتی چهارراه پولسازی رابرت کیوساکی
کتاب صوتی چهارراه پولسازی
رابرت کیوساکی

20.000تومان

کتاب صوتی آیین دوست یابی
کتاب صوتی آیین دوست یابی | اثر دیل کارنگی
دیل کارنگی

21.000تومان

کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید
کتاب صوتی بیندیشید و ثروتمند شوید اثر ناپلئون هیل
ناپلئون هیل

21.000تومان

کتاب صوتی علم ثروتمند شدن
کتاب صوتی علم ثروتمند شدن | نوشته والاس واتلز
والاس واتلز

16.000تومان

کتاب صوتی قهرمان درون
کتاب صوتی قهرمان درون، نویسنده راندا برن
راندا برن

18.000تومان

فهرست مطالب

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x